Baltic Sprint Cup 2008

Baltic Sprint Cup 2008„, tai viena iš didžiausių regatų Baltijos jūros regione. Kaip teigia organizatoriai, tai yra didžiausia tarptautinė regata Baltijos jūroje. Žinoma, yra daugybė kitų renginių, kuriuose dalyvauja didesnis jachtų skaičius. „Baltic Sprint Cup“ regata išsiskiria iš jų tarpo tuo, kad joje dalyvauja jachtos iš įvairiausių šalių. Tuo tarpu kai kitos regatos yra labiau lokalios ir jose dominuoja vienos ar kitos šalies buriuotojai.

Jau kelis metus „Baltic Sprint Cup“ regatoje dalyvauja klaipėdiečių „Vakarė„. Šiemet regatoje debiutuoja ir lietuvių „Ambersail“ jachta, apie kurią mes tikrai dar papasakosime. Niekas negalėtų užginčyti, kad ši jachta – visų Lietuvos buriuotojų pasididžiavimas. Debiutuodama šioje regatoje „Ambersail“ įgula nori išbandyti jachtą, nes spalio mėnesį pradeda kelionę aplink pasaulį. Kita vertus, šia jachta plaukia daug garsių buriuotojų, kurie tikrai stengsis „Baltic Sprint Cup“ regatoje pasiekti maksimaliai gerą rezultatą ir išspaus iš šios jachtos tiek, kiek įmanoma ir gal net truputėlį daugiau.

Sekmadienio vakarą jachtos pradėjo finišuoti Karlskronoje. „Ambersail“ kirto finišo liniją antra, priekyje jos – finišavo jachta „Outsider„. Naujosios lietuvių jachtos įgula gal dar ne iki galo susipažinusi su jachta todėl galime tikėtis, kad sekančiuose etapuose rezultatai gerės.

Pagal preliminiarius rezultatus, „Ambersail“ Racer (sportinių jachtų) grupėje užėmė 5 vietą, o „Vakarė“ – 15 Cruiser grupėje. Trečiadienį jachtos startuos antrajame regatos etape (Karlskrona-Klaipėda) planuojama, kad Klaipėdoje jachtos pradės finišuoti Ketvirtadienio popietę, taigi lauksime grįžtančių buriuotojų.

  1. kas zino kas visas sita Ambersail parada finansuoja? lenktyniaus patys su savimi is lietuvos biudzeto litu?

  2. projektas organizuojamas Ambersail jachtklubo ir Lietuvos buriuotojju sajungos. O kas finansuoja sias dvi organizacijas manau reikia klausti ju vadovu.

  3. jo jo o vadovai iki siol nieko apie finansine puse nekalbeje ims ir papasakoks uz kieno pinigus gi sita odiseja rengiama :) na jei tai dargio ir chebros privacios lesos viena… tik velnias kur eikos logo ant hull’o? beto kam tada viskas vynioti i kazkoki ale „tukstanmecio“ bla bla? ale irodyti kad lietuva jurine valstybe :) kam irodyti tik va klausimas? o gal cia valdovu rumu pfui disneilendo prie katedros sister ship? na kas kazkiek susivokia burese tai supranta kiek laivas toks kainuoja… laivas skirtas lentyniauti… lenktyniauti su kuo tik va klausimas plaukiant aplink?

  4. Artojais esame mes gimę,
    Artojais norime ir būt!
    Tą garbę gavome užgimę,
    Jai ir neturim leist pražūt!
    ir tt

  5. kiek toks laivas kainuoja?
    pagooglinus atsakymas buvo:
    http://www.hugohein.com/sy/assa.abloy/assa.abloy.specs.htm
    (žiūrėti į pati lango viršu)

    Iš kitos pusės dalyvauti varžžybose yra daug brangiau nei nupirkti jachtą.Nepaisant to iš kokių lėšų šis projektas finansuojamas, jis yra didžiausias ir profesionaliausias projektas Lietuvoje, o gal net ir visoje rytinėje baltijos jūros pakrantėje.

  6. o beto jei svarstyti sio laivo tinkamuma keliamam tikslui… suabejociau ar visgi high end laivai jau atlaike tokius kruvius yra tinkama priemone saugiai kruzinti zmogenam kurie yra tipo „kapitonai“ ismaise baltijos jura su savo 30eciais 25 futeriais. optimizmas ir naivizmas gerai bet gi first safety ypac odisejose:) patarciau susirasti zurnalo Istorijos praeita/uzpraeita numeri ir perskaityti super kapitono Kovo interviu. deja man buvo labai juokinga ir kartu liudna kaip tokie „patyre“ jurines salies asai leidzia sau plaukti per storma neturedami net elementaraus VHF’o, ka jau kalbeti apie asmeninius EPERB’us. na bet ka jau ka jau dabar uz tai su VO60 prasines. tik klausimas uz kieno visa tai pinigus.

  7. Jo-o-o. Tiek daug zinovu yra ant musu Marijos zemes, kad jauciamas didelis potencialas, jei visi cia rasantys ekspertai padarys, ar bent pakalbes, ka nors savarankiskai patys, nekritikave kitu. Kol kas girdisi tik tapsnojantis karavanas ir musiu zyzimas aplinkui.

  8. tai laivo kaina aiski. prideti dar reiktu viena kita simta tukstanciu kad jis plauktu. taigi odisejos biudzetas 1 mln evro. tai cia pas mus atsirado koks slaptas mike slade? jei butu korporatyviniai remejai… logotipais butu apklijuota. beto dar min 20-30% kievienais metais. vienintelis vizualinis sponsorius tai „Lietuvos tukstantmetis“. tai kieno logo to ir babkes? tobis lietuva = biudzetas. jei tai tiesa tai pagarba sitai bankiu plovyklai. reikia su zurnalistais pasikalbeti lai pasidomi:)

  9. svetimu biudzetu neskaiciuojame ir rekomanduojame to nedaryti ir kitiems ;)

  10. tai kodel gi ne? as dar karta pasikartosiu jei tai asmenines lesos viena o jei LR biudzeto kita. pirmu atveju tai organizatoriu sprendimas skelbti ar ne event’o biudzeta. antru atveju mes privalome skaiciuoti ir klausti nes taip turesime disneilendus prie katedros ir isrinktuju odisejas. ir nereikia cia maisyti ale kritikavimu ar kazkokiu nepasitenkinimu. mano asmenine nuomone nei laivas tinkamas nei odisejos svelniai slyktokas romantiskas pristatymas skanus. lenktyninkai vienu zodziu is kursmariu ir traku i open 60 is karto:) na mano durna galva sita gelda labiau tiktu saugioms odisejoms http://www.rightboat.com/advert.php/8513720/Challenge-72

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

More Stories
…Kviečia